Torres Armando - Setkání s nagualem

Mluvené Slovo.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
babekan
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Torres Armando - Setkání s nagualem

Příspěvek od babekan »

Armando Torres - Setkání s nagualem
Rozhovory s Carlosem Castanedou

Načteno hlasem Eliška, bez chyb.
Přiložena opravená kniha v CZ, podklad pro Balabolku, a cizojazyčná vydání k případné korekci.
MP3: 128Kbps VBR
Velikost: 196 MB
Rozděleno podle kapitol na 59 částí.

External image, the privacy policy and terms of use of the selected page apply.Source: http://img220.imageshack.us/img220/1263 ... emmala.jpg

...
V říjnu 1984 jsem se seznámil s Carlosem Castanedou, kontroverzním antropologem a spisovatelem, který psal o tématech čarodějnictví. Tehdy jsem byl ještě hodně mladý. V mém pátrání po odpovědích jsem se obeznámil s různými tradicemi a toužil jsem potkat svého učitele. Nicméně Carlos byl v tomto ohledu naprosto jednoznačný.
„Nic ti neslibuji," řekl, „nejsem guru. Svoboda je věc osobni volby a bojovat o ni je odpovědností každého z nás. Ten, kdo se upřímně snaží proniknout do učení čarodějů, nepotřebuje průvodce. Stačí mít skutečný zájem a koule z oceli. Skrze svůj nezlomný záměr každý sám najde to potřebné."
...
Jeden přítomný chtěl vědět, jaký postoj zaujímají bojovníci k válce.
V Carlosově obličeji se zračila mrzutost. „Co chceš, abych ti řekl?" zeptal se. „Že bojovníci jsou pacifisté? Ale oni nejsou! Je nezajímá náš osud jako normální a obyčejné lidi! Už to konečně pochop! Bojovník je tu proto, aby bojoval, v boji nalézá odpočinek."